Wstęp do numeru
Wystawy, targi i konkursy w Polsce i na świecie oraz skrótowe omówienia ważniejszych imprez
| Żółta kartka
"Czy ma sens istnienie w obecnym kształcie takich instytucji, jak Ośrodek Wzornictwa Nowoczesnego Muzeum Narodowego w Warszawie lub Instytut Wzornictwa Przemysłowego?"
Krótkie informacje oparte na nadesłanych materiałach, w wyborze i opracowaniu nie tylko redakcyjnym.
| Typografia
O nie zawsze chlubnej historii projektów pism bezszeryfowych.
| Prezentacje
Prezentacja tandemu projektowego Joanna Górska & Jerzy Skakun.
| Znaki
Omówienie okoliczności i sposobów przeprojektowywania znaków graficznych, na przykładach znanych firm.
Ten artykuł został też opublikowany w wersji elektronicznej. Zobacz: Lifting czy operacja?.
| Prezentacje
Rzecz o czołówkach filmowych jednego z najznamienitszych amerykańskich studiów projektowych Imaginary Forces.
| Historia dizajnu
Przypomnienie postaci i twórczości plakatowej Tadeusza Trepkowskiego.
| Prezentacje
Prezentacja nowo powstałej firmy projektującej i wytwarzającej dywany z sukna.
Prezentacje
Piotr Gełesz współpracuje z firmą NED specjalizującą się w projektowanych statków.
| Zawód - Projektant
Rozmowa z brytyjskim projektantem balansujący na pograniczu wzornictwa i sztuki.
| Historia dizajnu
"Styl zakopiański był pierwszym polskim stylem narodowym, który wyszedł poza ramy teoretycznych postulatów i dał praktyczne realizacje nie tylko w Zakopanem, ale także w wielu innych miejscowościach na ziemiach polskich."
O działaniach, jakie podejmują rząd i władze lokalne w Wielkiej Brytanii, aby promować dizajn.
| 2 po 3
Kanwą felietonu "2 po 3" jest tym razem zderzenie dwóch "szokujących" kampanii reklamowych.
Ten artykuł został też opublikowany w wersji elektronicznej. Zobacz: Plakat do dupy?.
| Przeboje dizajnu
Historia wydawnictwa obchodzącego w tym roku swoje siedemdziesięciolecie
Ten artykuł został też opublikowany w wersji elektronicznej. Zobacz: Penguin.
| Teoria dizajnu
O idei projektowania, w której bez względu na wiek i grupę społeczną użytkownicy stają się równorzędnymi odbiorcami.